Na výber máte z dvoch rôznych spôsobov platby - platba bankovým prevodom na náš účet alebo dobierkou Slovenskej pošty.
* Pri platbe dobierkou je zákazníkovi účtovaná sadzba podľa váhy za poštovné Slovenskej pošty a dobierkové 3,29 €. Váha tovaru a predpokladaná cena za poštovné je súčasťou nákupného košíka.
* Pri platbe prevodom na účet je zákazníkovi účtované len poštovné podľa aktuálnej váhy tovaru (údaje pre bankový prevod nájde zákazník v potvrdzovacom e-mailu po odoslaní objednávky).
* Zákazníkom zo Slovenska je vďaka prechodu na euro zasielaný tovar zaplatené iba bankovým prevodom.
Tovar je expedovaný na základe vybraného spôsobu platby.
* Pri platbe dobierkou je tovar expedovaný maximálne do siedmich dní od objednávky.
* Pri platbe bankovým prevodom je tovar expedovaný potom, čo bude platba pripísaná na náš účet (zvyčajne 2-3 dni).
Vrátenie tovaru spotrebiteľom je možné v súlade s reklamačným poriadkom a zákonom 367/2000Sb bez uvedenia dôvodu do 14 dní. Toto ustanovenie sa týka zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktorý bol zakúpený osobným odberom.
Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu poštou. Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.
- Tovar musí byť vrátený kompletný av pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov
- Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodené
- Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania
- Zákazník musí informovať predávajúceho najneskôr do 5 dní od prevzatia zásielky písomne e-mailom
- Zákazník musí zaslať tovar doporučene na adresu predávajúceho najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky.
- Nárok na vrátenie tovaru má zákazník len v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar (originálne uzatvorená fľaša s nepoškodeným kolkom). Následne bude zákazníkovi zaslaný dobropis a suma poukázaná na bankový účet zákazníka.
- Reklamovať nemožno tovar, ktorý je poškodený pri doprave od predávajúceho k zákazníkovi. Za poškodenie tovaru v tomto prípade nesie zodpovednosť dopravca. Povinnosťou zákazníka je skontrolovať pri prevzatí tovaru stav kartónu. Ak je obal porušený, očividne pretečený či nezodpovedá uvedená váha balíku je doporučené balík od prepravcu neprevziať, reklamovať jeho stav a nechať zaslať naspäť.
Zelená víla
Dubová 23/95+421904 000 999
IČO: 86347292
DIČ: 59023622